Csók, Anyu

Anyának lenni nem könnyű. Dolgozó nőnek sem. Egy dolgozó, elvált anya, két gyerkőccel, új pasival és egy kutyával pedig megér egy blogot...

Linkblog

Címkék

30 (1) anya (1) bébiétel (1) betegség (1) család (1) csibecomb (1) csirkemell (1) csokoládé (1) darált (1) eat (1) ebéd (1) elizabeth (1) év (1) felfújt (1) főzelék (1) gilbert (1) gyerek (2) házi (1) hús (1) kalács (1) kenyér (1) könyv (1) kutya (1) love (1) nátha (1) pác (1) palacsinta (1) pray (1) recept (6) rozskenyér (1) saláta (1) sárgaborsó (1) sült (1) tészta (1) tyúkhúsleves (1) vendégváró (1) Címkefelhő

...nem csak anyáknak

2011.02.14. 13:55 Csók, Anyu

Akkor induljon...

Címkék: család gyerek anya év 30

Amikor a blogot elindítottam az alábbi posztot tettem első bejegyzésnek:

A jövő héten 30 éves leszek. Pár évvel ezelőtt rettegtem ettől a naptól, most valami csoda folytán mégsem pánikolok, sőt, még örülök is neki. A 30. szülinapomon ugyanis éppen 12 hetes terhes leszek, van egy remekbeszabott 7 éves fiam és végre olyan ember mellett fekszem le esténéként, aki mellett érdemes megöregedni.

Azt mondják, a nők 7 évente változnak: én ebben mélységesen hiszek is, bár életem 5. ciklusa igazából most éri el a tetőpontját. Most érzem azt a lelki békét, amire mindig is vágytam, az összhangot magamban és kezdem érteni a körülöttem lévő világ apró jeleit.
Mindez természetesen nem jelenti, hogy egy 7 éves gyerek, egy kutya és vőlegény mellett úgy teljenek a napjaim, mint az 50-es évekbeli amerikai filmekben lévő álomfeleségeké, nem rohangálok este frissen sült pulykával a csillogó lakásban, hanem akárcsak sok sorstársam rohangálok a munkahely, az iskola, a kutyaséta, a bevásárlás, a takarítás, mosás, főzés és vasalás mókuskerekében és mindemelett próbálok relatíve jó anya és társ lenni. Vagyis az életem sokkal inkább hasonlít a Gilmore lányokéhoz, mintsem a mintafeleségekéhez, leszámítva, hogy már nem iszom napi 4-5 csésze kávét, de attól pörög az még rendesen.

A blog elsősorban hasonsorsú mamáknak, barátnőknek, feleségeknek készült, és nem utolsó sorban reménybéli leányomnak, aki jelenleg vagy 3 centi "nagy" és valószínűleg 8 hete van a pocakomban.

Akkor hát induljunk neki, készülnek a további bejegyzések, addig is

csók, anyu

 

Azóta eltelt egy év, megszületett a baba, aki fiú lett, ma már 6 hónapos, csodálatos, mászik és nemsokára egyedül is felül én pedig valahogy megfeledkeztem a blogról, igazából az időhiány miatt. Most azonban úgy döntöttem, itt az ideje, hogy megtöltsem recepttel, könyv-élménnyel, gondolatokkal, talán tanácsokkal, hátha valakinek jól jön.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csokanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr471757184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása